avatar

Grąžinimo sąlygos

Kokybės garantija

  • Visoms prekėms taikomi gamintojų nustatyti garantiniai terminai.
  • Pateikiant prekę garantiniam remontui pakanka turėti pirkimo dokumentą arba užpildytą garantinį taloną.
  • Prekei sugedus garantiniu laikotarpiu, garantinis remontas atliekamas nemokamai.
  • Garantinį remontą atlieka autorizuoti serviso centrai.
  • Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims.

Lietuvos Respublikos įstatymai numato, kad pakanka turėti pirkimo dokumentą (kasos čekis, sąskaita-faktūra ar lizingo sutartis) jei juose yra tiksliai nurodytas gaminys. Toks dokumentas patvirtina prekės įsigijimo datą ir asmenį, kuris įsigijo įrangą. Pardavėjo garantinį taloną papildomai pateikti būtina tik jei pirkimo dokumente nėra tiksliai nurodytas įrangos modelis (tuomet garantiniame dokumente turi būti nurodyti įrangos identifikavimo duomenys).

Grąžinimo sąlygos
Vartotojų įsigytų prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu, 2001 m. rugpjūčio 17 d. LR ūkio ministro įsakymu Nr. 258 „Dėl daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones taisyklių patvirtinimo“, 2001 m. birželio 29 d. LR ūkio ministro įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“.
1. Pirkėjas (vartotojas) turi teisę atsisakyti prekės pirkimo ir pardavimo sutarties, pranešdamas raštu apie tai Pardavėjui per 14 dienų nuo prekės pristatymo, šiomis sąlygomis:
1.1 Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo ir pardavimo sutarties tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta ir iš esmės nepasikeitė jos išvaizda ar nebuvo nepataisomai sugadinta ar sunaikinta pakuotė, prekė grąžinama originalio ir nepažeistoje pakuotėje.
1.2 Pardavėjui gavus raštišką pranešimą apie pirkimo ir pardavimo sutarties atsisakymą, prekės turi būti grąžintos Pirkėjo sąskaita per 7 dienas nuo pranešimo gavimo.
1.3. Pardavėjui gavus grąžinamas prekes ir įvertinus jų kokybę, per 7 dienas nuo prekės sugrąžinimo bus grąžinta prekės kaina be prekės pristatymo išlaidų.
1.4. Atsisakęs nuotoliniu būdu sudarytos sutarties, vartotojas turi padengti tiesiogines prekės grąžinimo pardavėjui išlaidas (pašto, kurjerio ar pan.),
1.5 Pirkėjas negali pasinaudoti 1 punkte nustatyta teise atsisakyti prekės pirkimo ir pardavimo sutarties, jeigu prekės nebegali būti grąžintos dėl prekinių savybių praradimo (netekimo).

INFORMACIJA PREKĖS GRĄŽINIMUI/PAKEITIMUI

Prekę kuri netiko kartu su užpildytu grąžinimo dokumentu išsiųskite mums.

UAB „SKORPIONO TAKAS“ (2 aukštas)

Nemuno g. 79-5, LT-37355, Panevėžys, Lietuva/ Lithuania

Mob.: +370 699 21 211

Grąžinimo/keitimo formą galite atsisiųsti čia

Kilus klausimams dėl garantinio aptarnavimo kreiptis čia