Mūsų svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume jums teikiamų paslaugų kokybę. Išjungdami šį pranešimą arba toliau naršydami šioje svetainėje sutinkate su slapukų naudojimo politika. Sutinku
SPIKEBALL žaidimas suaugusiems ir vaikams. Puikus žaisti lauke ir uždarose patalpose, sporto salėse ar tiesiog ant žolės ir paplūdimyje!
Kas yra Spikeball‘as?
Spikeball - lietuviškai vadinamas SMŪGINIU (angl. roundnet). Tai labai smagi ir aktyvi sporto šaka, paremta paplūdimio tinklinio principu. Šis žaidimas tai sparčiai populiarėjanti sporto šaka ne tik pasaulyje, bet ir Lietuvoje. 2022 metais įkurta Lietuvos smūginio federacja, kurios tikslas sudominti ir suburti kuo daugiau aktyvių žmonių ir populiarinti šią sporto šaką.
Šį žaidimą 1989 metais sukūrė Jeff Knurek ir pavadino jį „roundnet“. Spikeball buvo pirmasis originalus šio žaidimo prekinis ženkas, tačiau jis taip išpopuliarėjo, jog dauguma šį žaidimą ėmė vadinti tiesiog Spikeball. Dabar šis žaidimas turi daugiau nei 5 milijonų profesionalių žaidėjų visame pasaulyje, organizuojama daugiau nei 150 oficialių turnyrų. Siekiama smūginį kaip sporto šaką įtraukti net ir į Olimpines žaidynes.
Smūginio žaidimas reikalauja daug energijos, greičio bei geros reakcijos. Didelis šio žaidimo privalumas yra tas, kad jį galima lengvai transportuoti ir žaisti ten, kur tik jūs panorėsite: kieme, parke ar paplūdimyje.
Neapsigaukite, nes šis žaidimas gali būti ne tik profesionalus, jis puikiausiai tiks smagiam laisvalaikiui su šeima ar draugais! Be to Spikeball siūlo keletą laisvalaikio žaidimo rinkinių, kai galėsite žaisti ne tik ant smėlio ar žolės, bet ir vandenyje. O jei su kompanija sumanėte pažaisti jau sutemus - ne bėda, nes pasiūlysime jums šviečiantį tamsoje smūginio variantą!
Kaip žaisti?
Šis žaidimas žaidžiamas komandomis 2 prieš 2. Žaidimas pradedamas pirmosios komandos nariui paduodant (servuojant) žaidimo kamuoliuką į tinklą (taip pelnomas pirmasis žaidimo taškas). Pirmasis žaidėjas tuo metu turi stovėti 6 pėdų atstumu nuo tinklelio (vėliau atstumas nėra svarbu). Kamuoliukui atšokus nuo tinklo, jį turi atmušti priešininkų komandos narys.
Kamuolį perimusi komanda kamuoliuką gali atmušti 2 lietimais/perdavimais, po to kamuoliukas nukreipiamas į tinklo zoną. Atsimušus į tinklą, kamuoliuko valdymą perima kita komanda.
Žaidėjai gali laisvai judėti aplink tinklo perimetrą 360 laipsnių bet kuria kryptimi, nėra jokių linijų ir ribų, jei tik jie netrukdo varžovams žaisti.
Žaidimas vyksta tol, kol kuri nors komanda nepataiko į tinklo zoną.
Sudomino Spikeball? Apsilankę mūsų internetinėje parduotuvėje, įsigykite jums patikusį rinkinį ir mėgaukitės aktyviu laisvalaikiu gamtoje!